Sport og friluftsliv
Kunde kommunikation
Kommuniker med dine kunder
Idag har den måde, vi driver forretning på i høj grad ændret sig i forhold til gamle dage. Der er meget konkurrence, uanset hvilket marked man opererer inden for. Derfor er det vigtigt, at man hele tiden skiller sig ud, og gør noget ekstra for kunderne, så de bliver loyale kunder. Derfor er det blevet vigtigt at have et tæt forhold til kunderne. En virksomhed skal skabe værdi for ens kunder, og strategisk kommunikation kan være med til at maksimere værdiskabelsen.
Digital kommunikation er blevet populært
Man bruger meget tid på internettet hver dag, derfor er det oplagt at man når sine kunder via internettet. Det er blevet essentielt at have en god opdateret hjemmeside, hvor kunder nemt kan finde de informationer, de søger efter. Man er også begyndt at bruge de sociale medier, så man kan få et tæt forhold til kunderne. Fordelen med sociale medier er at man leverer informationen til kunderne, uden at kunderne behøver selv at lede efter det, de er interesseret i. Selvom sociale medier er nok en af virksomhedens vigtigste informationskanaler for at nå kunderne, er der også andre kanaler, som man med fordel kan benytte sig af.
SMS løsninger
Når man har tilfredse kunder, gælder det om at få dem til at være loyale kunder. Det kan man gøre med SMS løsninger. Kunderne kan ‘abonnere’ på SMS hos den pågældende virksomhed. Når kunden abonnerer, inviterer kunden virksomhederne til at sende SMSer til dem, når der f.eks. er gode tilbud. Derfor er SMS en god løsning, når man skal levere relevant information til kunderne – hurtigt. Har man mange kunder, er det en god ide at købe en SMS gateway service. Med SMS gateway er der mulighed for at sende SMS til mobiloperatører i hele verden. Det betyder, at man kan sende den samme SMS til mange, mange kunder på samme tid, og leveringen af SMSen er hurtig. Læs mere på Coolsms.com