Sport og friluftsliv

Professionelle erhvervsbilleder

Et billede der fanger opmærksomhed

Pointen med et erhvevsbillede er grove træk at signalere et budskab til enten forhandlere, kunder eller samarbejdspartnere. Budskabet skal være tydeligt i billedet, hvis det skal få en virkning på dem, der skal se det. Et sådant budskab kan skabes på mange måder – enten ved at sætte fokus på farver, motiver, lokation eller andet. Udover et særligt budskab, skal der være noget ved billedet, der skaber blikfang. Erhvervsfotograf Hanne har erfaring med at tage billeder i erhvervslivet, og hun er kendt for at kunne give sine billeder er skarpt og unikt udtryk. Hun er Fotograf i København. Læs mere om Hanne.

Billederne kan bruges på mange måder

Erhvervsfotograf Hanne søger at opstille og tage billeder, der passer ind i den sammenhæng, hvor de skal bruges. Uanset om der skal laves en reportage, en brochure eller en reklame kan billederne sagtens vinkles på en måde, der passer. Der er f.eks. stor forskel på, om et billede skal signalere koncentration og hårdt arbejde eller teamwork og sammenhold. Et billede med fokus på arbejdsgangen skal f.eks. gerne illustrere et stykke arbejde. Det er vigtigt, at objekterne på billedet koncentrerer sig om deres arbejde fremfor at smile til kameraerne. På den måde får man distanceret kameraerne, så billederne næsten kunne være taget med skjult kamera.

En Fotograf med fokus på sine kunder

Hanne er en Professionel fotograf, der prioriterer at have en god connection med sine kunder. På den måde bliver billederne mere varme og personlige, og dette er særligt en fordel, når der tages portrætbilleder. Portrætbilleder kan sagtens tages af Erhvervsfotograf Hanne og bruges i forbindelse med arbejdet, hvis der f.eks. skal sættes fokus på en særlig profil i virksomheden. Som Professionel fotograf er man opmærksom på detaljerne i billederne, og det er detaljerne, der skaber opmærksomhed.

Vis mere
Close