Mad og Sundhed

Den kendtes anmeldelse af det smukke hotel

I sidste uge kunne man i fjernsynet se en kendt person, som skulle teste forskellige hoteller rundt omkring i landet. Når han havde besøgt halvtreds forskellige hoteller rundt omkring i Danmark skulle han vurdere dem og kåre det bedste hotel. I afsnittet fra sidste uge, skulle den kendte person blandt andet besøge Hotel Svendborg. Hotel Svendborg er et luksus hotel i hjertet af Svendborg. I afsnittet kunne man blandt andet se, hvordan den kendte blev taget godt imod af de ansatte. Han gik ind på sit værelse, hvor der var meget rent og pænt. Han tog sig et kig rundt på hotellet og var meget optaget af de indendørs pool områder. Han hoppede i og svømmede nogle ture og gik derefter ind i en stor sauna. Senere i afsnittet ser man ham spise middag på restaurant Svendborg. Den kendte person var uden tvivl meget begejstret for det Restaurant Svendborg, som havde alt hvad den kendte kunne ønske sig. Han bestilte en fire retters menu, som bestod af de lækreste retter.

Hyggelig stemning i Svendborgs gader

Senere i afsnittet gik den kendte igennem Svendborg by for at mærke stemningen i gaderne. Den kendte falder i snak med et par, som han møder på gaden. Parret viser sig, at have boet i Svendborg i mange år. De fortæller blandt andet, at de har holdt deres bryllup i sin tid på restaurant Svendborg og at det var den bedste oplevelser i deres liv. Parret havde på deres bryllupsnat overnattet på hotel Svendborg og de havde intet dårligt at sige. De havde fået en fantastisk behandling og havde haft et helt fantastisk bryllup. Parret fortæller også, at man kan købe et værdibevis, som indeholder et weekendophold fyn. Parret havde købt weekendophold fyn til nogle af deres venner og de havde en fantastisk weekend på den dejlige ø.Til sidst i afsnittet pakker den kendte sine ting og tager hjem, han er ikke i tvivl om, at han med glæde vil besøge hotellet, restaurant Svendborg og byen igen.

Vis mere
Close